Jak schudnąć brzuch uda i inne obszary problemowe

Jak schudnąć brzuch uda i inne obszary problemowe

Jest poniedziałek rano. Po weekendzie grzechu wstajesz w najgorszym przypadku z wyrzutem sumienia, w najlepszym z motywacją, że do następnego weekendu wszystko naprawisz. Chociaż tydzień to zbyt krótki czas na znaczące zmiany, można spodziewać się przynajmniej Niewielkiego wyniku. Co możesz zrobić w ciągu kilku dni.Artykuł Czasami rzeczy po prostu się zbiegają i naprawdę znajdujesz się w sytuacji, w której musisz schudnąć w ciągu tygodnia. Na przykład, kiedy przymierzasz swoją sukienkę na weekend i nie zapinasz na zamek dwóch centymetrów.

W takim momencie może siadasz przy komputerze

W takim momencie może siadasz przy komputerzeI już w Internecie szukasz.Jak schudnąć w tydzień. Oczywiście istnieje wiele samouczków, ale co naprawdę możesz z nimi osiągnąć.Jeśli trzymamy się scenariusza, w którym nie zamykasz suwaka na sukience o centymetr lub dwa, cotygodniowe cięcie może Ci pomóc.Jeśli przestrzegasz ścisłej diety i ćwiczysz, prawdopodobnie stracisz część funtów. Jednak nadal trzeba myśleć o tym, że organizm musi ciągle zaczynać i tracić na wadze mówi trener fitness Paweł Dworaczek, który, podobnie jak większość jego kolegów, stosuje szybkie diety.

W ciągu tygodnia ciężkiej pracy stracisz kilka funtów wody w ciele, ale utrata tłuszczu będzie stała w dziesiątkach gramów wyjaśnia trener. Chociaż utrata wody zamiast tłuszczu nie jest powszechnym celem utraty wagi, należy wziąć pod uwagę, że nawet z powodu nadmiaru płynów ciało robi większe wrażenie. Jeśli stracisz pół kilograma tłuszczu i półtora do dwóch kilogramów wody, nie jest to wymówka na wielkie uroczystości, ale w weekend prawdopodobnie skończysz te zdradziecko obcisłe suknie balowe.Ścisłe cotygodniowe diety odchudzające do ubierania się nie powinny być rutyną, ale raczej wyjątkiem.

Do którego podchodzisz tylko w całkowicie niezwykły sposób. Jeśli zastosujesz coś takiego co dwa miesiące, metabolizm przywróci ci to w przyszłości.Kiedy, na przykład, od dwudziestego roku życia próbujesz nienaturalnie ograniczonych diet i wszelkiego rodzaju diet, jest to problem. Wraz z gwałtownym spadkiem spożycia pokarmu organizm reaguje zmniejszeniem swoich potrzeb, mnożąc w ten sposób naturalny spadek metabolizmu. Po latach nienaturalnych ograniczeń żywieniowych utrzymanie zdrowej wagi staje się coraz trudniejsze”, ostrzega Margit Slimakova, ekspert w dziedzinie zapobiegania chorobom.

Dążenie do idealnej sylwetki jest postrzegane

Dążenie do idealnej sylwetki jest postrzeganePrzez każdego na swój sposób, ktoś przyjmuje radykalne diety, które na szczęście nie trwają długo dla większości ludzi, inni rozwiązują to poprzez sport, a jeszcze inni zwracają się do dietetyka. Podstawą, zdaniem ekspertów, jest wzmocnione, zdrowe odżywianie ciała.- Oszukamy się nawzajem. Ruch i dostosowanie diety to nieodłączne momenty, jeśli pragniesz pięknej sylwetki, a także chcesz ją zachować. Nie każdy ma tak silną wolę, aby z entuzjazmem i regularnością przystąpić do wzmacniania postaci.

Lepiej zacząć powoli, krok po kroku, niż rzucić się na ćwiczenie, które jest dla Ciebie zbyt wymagające, i zakończyć je w ciągu tygodnia, mówi amerykańska guru fitness Jillian Michaels, której rozmowy wideo fitness wywołały znaczącą falę ćwiczeń w domu.Problem polega na tym, że większość ludzi tak naprawdę nie wie, czego potrzebują ich ciała. Jeśli zdecydują się dostosować dietę, to dlatego, że przytyli kilka kilogramów i chcą schudnąć. Ale tak naprawdę nie dbają o samo jedzenie. Jillian mówi, że zdrowy styl życia nie jest modą ani kwestią kilku tygodni, to zmiana, która powinna mniej więcej towarzyszyć nam do końca życia.

Bardzo ważne jest, aby zrozumieć, że każde trawienie jest, to, co trawi się doskonale, inne wzdęcia, a trzecie zaczyna się od zgagi… gdyby istniały jakieś ogólne zasady, od czego zacząć, kiedy zamierzasz przejść na zdrowszy styl życia, wyglądałoby to mniej więcej tak jedz regularnie, gdy nie jesz, będziesz przybierać na wadze w różnych stylach jedzenia na swój sposób z regularnością. Podstawą jest z pewnością trzy posiłki dziennie-śniadanie, lunch, kolacja, a następnie, w zależności od stanu trawienia, dodaj popołudniową, być może małą poranną przekąskę.

Nie jedz po siódmej wieczorem

Nie jedz po siódmej wieczoremJeśli pójdziesz spać przed 11 wieczorem, jedzenie powinno być lekkie i dobrze przyswajalne, wyeliminuj z niego wypieki, a także ciężkie dodatki, takie jak pierogi lub makaron.Największym posiłkiem w ciągu dnia powinien być lunch, w porze lunchu trawienie działa na pełnych obrotach.Nie jedz surowych warzyw w miesiącach zimowych. Ochładza się, spowalniając w ten sposób procesy trawienne.Wyeliminuj kiełbasy i sery pleśniowe z diety. Od czasu do czasu zafunduj sobie wysokiej jakości szynkę i lekkie sery typu twarożek.

Eksperci zgadzają się, że podstawą dobrej sylwetki jest wzmocnienie środka, czyli wewnętrznych mięśni brzucha, i wykonywanie aktywności aerobowej przez co najmniej 40 minut dwa do trzech razy w tygodniu. Możesz wzmocnić mięśnie brzucha w domu, każdego dnia przez co najmniej 5 lub 10 minut. Potrzebujesz tylko maty i odrobiny spokoju, ćwiczenia wzmacniające można łatwo znaleźć w Internecie lub na YouTube.com. trenerzy radzą Ci wybrać kilka ćwiczeń, które wydają ci się całkowicie wykonalne i powtarzać je za każdym razem w trzech zestawach po dwadzieścia.

Byłoby miło, gdyby ktoś sprawdził Cię na samym początku. Podstawą jest wybór ćwiczeń, które opanujesz, nie przepracuj się i nie spiesz się nigdzie. Zarezerwuj, najlepiej rano, gdy ciało jest pełne energii, kilka minut i ćwicz.Jeśli chodzi o aktywność aerobową, ważne jest również, aby mądrze wybrać ruch, na który wytrwasz. Jeśli nie jesteś świetnym sportowcem, wybierz chodzenie. Trzy razy w tygodniu idź na energiczny spacer, dobre buty są koniecznością.

Najlepiej oczywiście, aby spacer odbywał się w przyrodzie lub w parku. Jeśli jesteś bardziej aktywny w sporcie, wybierz odpowiednią aktywność w pomieszczeniu, czy to aerobik, czy trampoliny, to zależy od ciebie. Ważne jest, aby pamiętać, że wzmocnienie powinno być połączeniem regularnych ćwiczeń aerobowych, domowego wzmocnienia wewnętrznych mięśni brzucha i dostosowania diety.