Jak stracić tłuszcz zyskując masę mięśniową czy to w ogóle możliwe

Mocne, muskularne ciało od dawna jest pożądaniem nie tylko mężczyzn, ale coraz częściej kobiet. A jeśli martwią się o dodatkowe kilogramy, jednocześnie chcą schudnąć. Czy to w ogóle możliwe.Tak, ale ma swoje zalety.Jak to jest.Mogę zrzucić dodatkowe kilogramy, zyskując masę mięśniową.Dwa całkowicie sprzeczne cele. Utrata tkanki tłuszczowej wymaga zmniejszenia zużycia energii, a wzrost masy mięśniowej jest odwrotny. Kilogramy spadają, jeśli mamy wydatek energetyczny wyższy niż jego zużycie. Jeśli chcemy budować mięśnie, musimy dać ciału więcej kalorii niż potrzebuje.

W przeciwnym razie nie pojawi

W przeciwnym razie nie pojawiSię nowa masa mięśniowa. Pomimo tego faktu możesz pozbyć się zapasów tłuszczu, a jednocześnie zyskać masę mięśniową. Niestety nie jest to możliwe u wszystkich. Cel ten może osiągnąć tylko początkujący z nadwagą, sportowcy po długich nieudanych treningach, ludzie z niezwykłym sprzętem genetycznym i użytkownicy sterydów. Jednak jest bardzo niewiele osób z niezwykłym sprzętem genetycznym.

A użytkownicy sterydów, oprócz przybierania masy mięśniowej, proszą o poważne problemy zdrowotne.Niewytrenowani początkujący mają doskonałe warunki do rekrutacji zarówno mięśni, jak i siły. Ich ciała mają niesamowitą zdolność do wykorzystywania nadmiaru tłuszczu jako źródła energii do wzrostu mięśni. Trening stymuluje organizm do wykorzystywania nadmiaru zapasów tłuszczu jako nadmiaru energii do wzrostu mięśni.Dlatego oba procesy, pozbycie się tkanki tłuszczowej i jednoczesny wzrost masy mięśniowej.

Zachodzą jednocześnie i tak skutecznie, jak to możliwe. Niestety ta zdolność jest krótkotrwała, ponieważ stopniowo jest tracona. Nie ma jednak powodu, aby się tym martwić. Zyskałeś mniej zapasów tłuszczu i więcej masy mięśniowej.Posiadanie większej masy mięśniowej oznacza szybszy metabolizm. Szybszy metabolizm oznacza, że organizm spala więcej energii nawet w spoczynku. Coraz łatwiej tracimy na wadze, nasza figura wzmacnia się i staje się bardziej funkcjonalna.

Ta niesamowita i niestety tymczasowa zdolność do pozbycia się zapasów tłuszczu, a jednocześnie do rekrutacji mięśni, mają również sportowcy, którzy odzyskują utracone mięśnie. Daje im to tak zwaną pamięć mięśniową. Jeśli sportowiec powróci do reżimu treningowego po długiej przerwie, jego ciało zyskuje masę mięśniową w krótkim czasie, a jednocześnie traci tłuszcz.Czy w ogóle warto próbować oczywisty.

Błędem byłoby rezygnowanie z wymarzonej

Błędem byłoby rezygnowanie z wymarzonejSylwetki tylko dlatego, że twoje ciało nie ma zdolności do pozbycia się nadmiaru zapasów tłuszczu, a jednocześnie do uzyskania beztłuszczowej masy mięśniowej. Ty też możesz osiągnąć swój cel. Ale warunek jest taki, że dzielisz oba procesy na okresy.Oznacza to, że w ciągu jednego okresu pozbędziesz się zapasów tłuszczu, aw następnym skupieniu się na przybieraniu masy mięśniowej. Określanie poszczególnych okresów czasu indywidualnie zależy od ilości zapasów tłuszczu i początkowej kondycji fizycznej.

Oprócz określania poszczególnych okresów czasu funkcjonują również różne metody przełączania. Ich istotą jest naprzemienne dni, w których koncentrujesz się na utracie tłuszczu, z dniami, w których, przeciwnie, angażujesz się w wzrost masy mięśniowej.Te metody mają jedną wadę-wyniki nie przychodzą dość szybko. Dlatego ta opcja nie jest interesująca dla wielu osób, które chcą uzyskać wynik szybko i łatwo. Z drugiej strony, co jest lepsze. Powoli, ale pewnie osiągaj swój cel lub stosuj radykalne diety, w których efekt jojo jest prawie na pewno z góry określony.

Jak to zaplanować.Faza utraty tłuszczu.Na tym etapie należy zmniejszyć nie tylko całkowite spożycie energii węglowodany, tłuszcze, ale także zwiększyć spożycie białka. Białko, wraz z dużą ilością ćwiczeń, zapewnia, że podczas spalania tłuszczu nie będzie utraty masy mięśniowej w tym samym czasie.Źródłem węglowodanów powinny być głównie całe zboża i rośliny strączkowe, które są jednocześnie bogatym źródłem błonnika, witamin, minerałów.

Dostarczą ci również białka pochodzenia roślinnego

Dostarczą ci również białka pochodzenia roślinnegoMożesz zastąpić zapotrzebowanie na proste węglowodany owocami. W diecie nie powinno zabraknąć warzyw jako źródła błonnika, witamin i minerałów. Zarówno błonnik, jak i białko mają wysoką moc sytości, co gwarantuje dłuższe uczucie sytości.Aby rozkładać tłuszcze, ważny jest stały poziom glukozy we krwi, który zapewnia jedzenie żywności o niskim indeksie glikemicznym. Podwyższony poziom insuliny powoduje spadek poziomu glukozy we krwi.

Co oznacza, że ogarnia cię głód i kompulsywna potrzeba spożywania prostych węglowodanów.Etapy rekrutacji masy mięśniowej.W tym okresie należy monitorować nie tylko zużycie i zużycie energii, ale także skład i jakość diety. W przeciwnym razie możesz pomyśleć, że zamiast mięśni odzyskujesz tłuszcz. W tym momencie musimy zwiększyć spożycie węglowodanów o niższym indeksie glikemicznym, aby utrzymać stały poziom insuliny we krwi. Potrzebujemy mięśni, a nie tłuszczu.

Dla wzrostu mięśni absolutnie konieczne jest zwiększenie spożycia białka. Bogate źródła białka obejmują ryby, twarożek, wołowinę, mięso z indyka lub białka jaj. Niewielu, ale radzi sobie z tak dużą ilością białka w diecie, więc możliwe jest, że białka, które w większości przypadków są jeszcze lepiej wchłaniane i odpowiednie dla organizmu, pomogą.Czy drastyczna redukcja kalorii pomoże nam szybko schudnąć.Niektórzy entuzjaści rzucają się w walkę z dodatkowymi kilogramami, myśląc, że prostym rozwiązaniem jest nie jeść i radykalnie ograniczyć spożycie kalorii.

Błędnie uważają, że im mniej kalorii otrzymuje ich organizm, tym bardziej będzie on zmuszony pokryć zapotrzebowanie na energię z zapasów tłuszczu. Błąd. Na pierwszy rzut oka wygląda bardzo dobrze. Jednak ludzkie ciało nie rozróżnia diety i postu. Na drastyczne zmniejszenie zużycia energii reaguje spowolnieniem metabolizmu i uwolnieniem enzymu, który wspomaga odkładanie się tłuszczu w zapasach tłuszczu. Nasze ciało, dzięki ewolucji, jest bardzo dobrze przystosowane do przetrwania tak długo, jak to możliwe bez jedzenia. Jeśli drastycznie zmniejszymy zużycie energii, po zwiększonym zużyciu energii szybko i łatwo odzyskamy utracone kilogramy w postaci zapasów tłuszczu.